Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Tyranny - nowe RPG Obsidianu ukaże świat, w którym wygrało zło
Podczas trwającej obecnie konferencji GDC twórcy ze studia Obsidian Entertainment oraz firmy Paradox Interactive zapowiedzieli grę RPG Tyranny, osadzoną w ponurym świecie fantasy, w którym klasyczne dla tego gatunku starcie sił zła i dobra zakończyło się kompletną porażką drugiej z tych frakcji. Tytuł zmierza wyłącznie na pecety i szykowane są wersje na systemy Windows, OSX i Linux. Premiera ma nastąpić w tym roku.

Fabuła Tyranny rozpocznie się dawno po tym, jak mroczna istota znana jako Kyros rozgromiła siły śmiertelników, zgładziła bohaterów i przejęła kontrolę nad całą krainą Tiers, wprowadzając wszędzie tytułową tyranię. Zwycięstwo zła ma być absolutne oraz ostateczne i nic, co zrobią gracze nie będzie w stanie tego zmienić. Głównym bohaterem będzie osoba, która na takim obrocie spraw skorzystała. Pokierujemy bowiem oficerem w armii Kyrosa, będącym dla zwykłych ludzi sędzią i katem, pilnującym, aby realizowana była wola tyrana.

Nie znaczy to wcale, że zmuszeni zostaniemy do zabawy psychopatą lubującym się w mordowaniu niewinnych osób. Taka opcja będzie oczywiście dostępna, ale równie skutecznym sposobem na zagwarantowanie lojalności ludu w stosunku do Kyrosa ma być zaprowadzenie bezwzględnych, ale sprawiedliwych rządów. Wysoka pozycja postaci w hierarchii krainy sprawi, że nawet małe decyzje będą w dramatyczny sposób wpływały na sytuację w świecie, kształtując przyszłość całego uniwersum i tysięcy jego mieszkańców.

Na razie ujawniono niewiele informacji na temat mechanizmów rozgrywki. Sądząc po pierwszych screenach, Tyranny wydaje się być rozwinięciem rozwiązań z Pillars of Eternity, czyli zeszłorocznego RPG-a od studia Obsidian Entertainment. Otrzymamy zatem izometryczną perspektywę oraz drużynę postaci do kontrolowania. Spodziewamy się także, że system walki rozgrywany będzie w czasie rzeczywistym z aktywną pauzą, ale są to jedynie nasze spekulacje, gdyż autorzy nie podali żadnych konkretów w tej kwestii. Pozostaje mieć nadzieję, że na więcej informacji nie przyjdzie nam czekać zbyt długo.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Klemens
2016-03-16 20:08:45
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow